Anatola Kauškaļa foto
Pievienots: 17.04.2024
Šī gada februārī jau 21. gadu pēc kārtas tika atzīmēta Vispasaules Drošāka interneta diena (#DID2024) ar saukli „Drošāks internets sākas ar tevi!”, aicinot ikvienu domāt par to, kā mēs katrs rūpējamies par savu drošību internetā, un kāds ir mūsu ieguldījums, veidojot labāku interneta vidi.
Krāslavas ģimnāzija aktīvi piedalījās šai dienai veltītajos pasākumos – tika organizēti skolas pasākumi un notika iesaistīšanās www.drossinternets.lv aktivitātēs. Drošāka interneta diena ir svētki, tāpēc skolas un klases telpas sākumskolas skolēni noformēja, izmantojot Drošāka interneta dienas karodziņus.
Šogad pirmo reizi www.drossinternets.lv īstenoja viktorīnu vidusskolēniem ar nosaukumu „Prāta spēles 2024”, kas veltīta daudzveidīgiem interneta drošības aspektiem. 2024. gada 6. februārī 317 jauniešu komandas no visas Latvijas piedalījās erudīcijas spēlē, kas tika veltīta drošībai internetā. Krāslavas ģimnāzija arī piedalījās organizētajā viktorīnā un ieguva 26. vietu. Mūsu komanda „Kastaņi” – Diāna Višņakova un Juliānai Silineviča (11. a), Kristīne Daļecka un Liāna Plinta (12. a) – piedalījās Drošāka interneta dienas #DID2024 Prāta spēles viktorīnā.
Mūsu skola piedalījās arī konkursā „Droša interneta tīkls”. Internets ir neredzams tīkls, tāpēc bieži mēs par to pat neaizdomājamies. 5.a un 5.b klašu skolēni izveidoja vides objektu „Droša interneta tīkls” datorklasē. Skolēni iesaistījās aktivitātēs, lai kopīgi izzinātu, kas veido internetu, kā tas darbojas, kas sekmē, bet kas traucē tā darbību un drošību.
7. a un 7. b klašu skolēniem tika organizēts pasākums „Komiksi par internetu”, kura mērķis bija pilnveidot jauniešu kritiskās domāšanas prasmes un izpratni par drošību interneta lietošanā.
Sākumskolas un pamatskolas skolēni klases stundās minēja krustvārdu mīklas par drošību internetā. Mīklas palīdz skolēniem izprast informāciju par drošību internetā un noteica skolēnu zināšanu līmeni.
Skolēni piedalījās galda spēlē „Gudra rīcība - drošāks rezultāts!” par drošu paroļu veidošanu un izmantošanu. Spēles gaita ir līdzīga spēlei „Cirks”. Lai pilnveidotu skolēnu zināšanas, lauciņos aprakstītās situācijas tika pārrunātas klasē, analizējot tās no drošības aspekta.
Jeļena Japiņa,
Krāslavas ģimnāzijas datorikas skolotāja
Autores foto
Decembris - 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | O | T | C | P | S | S |
01 | ||||||
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 | 08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 | 15 |
16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |