04.09.2023
Ir daudzas situācijas, notikumi, par kuriem visi zina, taču dažādu apsvērumu dēļ par tiem nerunā vai izliekas neredzam, nedzirdam, jo ir citas un svarīgākas prioritātes. Runājot par skolu, primāri un tradicionāli ir skolēnu sasniegumi, eksāmenu rezultāti, vidējie vērtējumi, jo tie ir redzami, salīdzināmi, arī saprotami… Taču kā skolas psihologs ar daudzu gadu pieredzi varu droši apgalvot, ka pozitīvu rezultātu pamatā ir ne tikai nopietns darbs, bet arī emocionālā labsajūta, droša vide, labvēlīga saskarsme, prasme pieņemt, saprast, sadarboties, atbalstīt… Tās ir vērtības, kuras diemžēl ikdienas steigā, rūpēs dažreiz pazūd, jo svarīgi taču ir kārtējie sasniegumi un rezultāti. Taču ne vienmēr statiska par sasniegumiem pārbaudes darbos liecina par skolēnu un skolotāju labbūtību. Ideālā...