Anatola Kauškaļa foto
Pievienots: 24.01.2024
Tikai zinoša un izglītota sabiedrība spēj objektīvi novērtēt jebkuru situāciju un rast risinājumu problēmām, neiesaistot tajās kā primāro savas un citu emocijas, tāpēc saviem audzināmajiem vienmēr maksimāli daudz sniedzu iespēju būt, piedalīties, uzdrīkstēties, izmēģināt…Tā arī šoreiz, kad ar „British Council” pārstāvniecības Latvijā atbalstu biedrība „Sadarbības platforma” īstenoja projektu „Vienoti nākotnei”, pieteicu arī savu klasi. Un, šķiet, ka viss izdevās!
Jauniešu atsauksmes
Nodarbība bija aktīva un aizraujoša. Veicināja aizdomāties par vērtībām un iejusties citu lomās. Man patika. /Milena/
Šodienas nodarbība bija interesenta un jautra. Tā bija spēļu veidā, kuras vadīja ļoti patīkami ciemiņi. Uzskatu, ka nodarbība bija vērtīga, jo mūsdienās ar tolerances problēmām var saskarties, gandrīz visur. /Samanta R./
Godīgi sakot, mēs iedomājāmies, ka šodien visi sēdēsim un klausīsimies apnicīgu notāciju, kāpēc tolerance ir laba. Taču tas bija ļoti patīkams pārsteigums, ka vadītāji mums deva iespēju pašiem iesaistīties, darboties, apdomāt un secināt. Nodarbībai jautrumu pievienoja piedāvātās spēles un vadītāju motivācija. Iespaids fantastisks, noteikti iesaku citām klasēm. /Katrīna/
Šodienas nodarbība bija forša ar to, ka spējām ne tikai runāt par jauniešu aktuālām problēmām Krāslavā, bet arī sadarboties grupās, loģiski spriest par dzīvnieku „dzīvībām” un apkopot savas domas nelielā plakātā. Visi kopā aktīvi iesaistījāmies visās aktivitātēs un burvīgi pavadījām šīs četras mācību stundas. /Evija/
Man bija liels prieks piedalīties šodienas nodarbībā par toleranci, jo visa informācija bija pasniegta ļoti interesantā spēles veidā. Varēja iegūt zināšanas patstāvīgi domājot un darbojoties grupā, kas, manuprāt, ir ļoti aizraujoši. /Laura/
Nodarbība man iepatikās, bija interesanti spēlēt, domāt un analizēt, nevis tikai klausīties kaut kādu teoriju. Kā arī man ļoti patika, ka secinājums vajadzēja apdomāt pašiem. /Samanta A./
Nodarbība par toleranci mūsu klasei tika pasniegta ļoti interesantā veidā, kur mēs varējām piedalīties spēlē, iejūtoties dažādās lomās, risināt problēmas, kā arī dalīties savā pieredzē dažādos jautājumos un izteikt to, kas mūsu pilsētā trūkst jauniešiem. /Bernadetta/
Šī nodarbība man šķita interesanta, jo tajā mēs spēlējām dažādas spēles, piemēram, „akmens, šķēres, papīrīt's” vai arī tādas, kas saistītas ar dzīvnieku izvēli, kas veicināja komandas sadarbību un lēmumu pieņemšanu. Piedaloties grupā, mums bija jāizvēlas dzīvnieki, kas vislabāk piemēroti mūsu zoodārza zonai. Īpaši aizraujoša spēle bija „akmens, šķēres, papīrīt's”, kurā bija mums jāuzvar un jākļūst par karali, izstrādājot savu stratēģiju un spējot paredzēt pretinieka gājienu. Nodarbība atstāja pozitīvu iespaidu, jo spēlēs bija izaicinošas. /Rihards L./
Patika nodarbība ar to, ka bija dažādas aktivitātes, īpaši patika analīze par minoritātēm Latvijā, kā risināt šīs problēmas. Kopumā bija ļoti pozitīva gaisotne. /Edgars K./
Es izbaudīju šo nodarbību, jo tā bija iespēja uzspēlēt vienkāršas spēles un stipri nesasprindzināt smadzenes. Tik vienkārša aktivitāte, kā dzīvnieku pievienošana zoodārzam klāt pie citām dzīvnieku sugām, ļāva mums izprast patieso realitāti sabiedrībā, ka kāds tiek žēlots vai paaugstināts, bet citi bez līdzjūtības tiek pakļauti likteņa gribai. Manuprāt, aktivitāte, kurā mēs pārrunājām galvenās sabiedrības problēmas Krāslavas novadā, bija labs sākums tam, lai mēs apzinātos, ko vēlamies un ko varam darīt tā labā, lai tas īstenotos. /Gregors P./
Nodarbība bija ne tikai izglītojoša, bet arī aizraujoša un piedzīvojumu pilna. Spēles veicināja domāšanu, lēmumu pieņemšanu un sadarbību, atklājot dzīvnieku pasaules līdzības ar sabiedrības dinamiku. Aktivitātes piedāvāja jaunu skatījumu uz toleranci, piedāvājot spēcīgu saikni ar reālo dzīvi Krāslavā. Es novērtēju nodarbību kā izglītojošu un aizraujošu pieredzi, kurai noteikti vajadzētu būt daļai no visu izglītojamā procesa. /Mārtiņš Severīns V./
Ilga Stikute,
Krāslavas ģimnāzijas 10. klases audzinātāja
Zanes Ločmeles foto
Novembris - 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | O | T | C | P | S | S |
01 |
02 | 03 | ||||
04 |
05 |
06 | 07 |
08 |
09 | 10 |
11 |
12 |
13 |
14 | 15 |
16 | 17 |
18 | 19 |
20 |
21 |
22 |
23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |