Anatola Kauškaļa foto
Pievienots: 07.09.2020
Biedrība “MIC Varavīksnes laiva” saņem finansējumu projekta “Sadarbības darbnīca “Skolotāji un vecāki pret COVID-19 izaicinājumiem” realizācijai kopienu iniciatīvu konkursa “Darbīgas kopienas Latgalē” ietvaros. Konkursu organizēja biedrība “Dienvidlatgales NVO atbalsta centrs”, bet finansējumu nodrošināja Britu padomes pārstāvniecība Latvijā.
Projekta mērķis: skolotāju un vecāku sadarbības sekmēšana COVID-19 negatīvas ietekmes mazināšanai izglītības procesā.
COVID-19 izgaismoja negatīvas tendences gan sabiedrībā gan izglītībā. Jaunas mācību formas (attālināta apmācība) sagādāja zināmas problēmas ne tikai skolēniem un skolotājiem, bet arī vecākiem. Vecāku un skolotāju saskarsmē radās daudz jautājumu, neskaidrību un nesaprašanās. Šajā procesā ir krasi audzis vecāku atbildības līmenis un viņu izpratne par savu pienākumu robežām. Mūsu projekts iz virzīts uz skolotāju un vecāku nesaprašanās un domstarpību pārvarēšanai. Tāpēc tiks organizēti praktiskie semināri un konferences, iesaistīti atbilstošo jomu eksperti, kas ļaus rast atbildes un problēmjautājumu risinājumus. Izstrādātais sadarbības mehānisms palīdzēs veiksmīgāk pārvarēt COVID-19 izraisītos izaicinājumus, uzlabos komunikāciju starp izglītības procesa iesaistītajiem.
Projekta dalībnieki – Krāslavas Varavīksnes vidusskolas un Krāslavas ģimnāzijas skolotāji un skolēnu vecāki. Pirmais praktiskais seminārs ieplānots jau 24.septembrī, pasākuma tēma “Mainīgas situācijas izglītības jomā izraisīta stresa mazināšana pedagogiem, skolēniem un vecākiem”, vadītājs - psihologs un psihoterapijas speciālists Marks Jermaks.
Biedrība “MIC Varavīksnes laiva” pateicas biedrībai “Dienvidlatgales NVO atbalsta centrs” un Britu padomei par atbalstu!
Andrejs Jakubovskis,
Biedrības “MIC Varavīksnes laiva” valdes priekšsēdētājs
Decembris - 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | O | T | C | P | S | S |
01 | ||||||
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 | 08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 | 15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |