Jura Rogas foto
Pievienots: 23.02.2021
Stress skolā, nenokārtota sadzīve, strīds ar draugu – tās ir tikai dažas problēmsituācijas, kurām samilstot, bērns bieži jūtas ne tikai apjucis un izmisis, bet arī vientuļš un bezpalīdzīgs. Gandrīz katram ir pazīstamas kādreiz nakts melnumā pārdzīvotās izjūtas, kad šķitis – būtu labāk, ja rīts nemaz neatnāktu. Tādos brīžos ļoti nepieciešams līdzcilvēka atbalsts un sapratne, kāds, kurš uzklausītu. Tieši tādēļ Latvijā, tāpat kā citviet pasaulē, darbojas uzticības tālruņi. Tie ir reizēm vienīgais atbalsts brīžos, kad dzīve šķiet pārāk ciešu virvi sažņaugusi ap kaklu un nav neviena, kurš vēlētos to atpiņķēt.
2021. gada februārī Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis 116111 (Uzticības tālrunis) svin savu 15. gadu jubileju. Šajā laikā Uzticības tālrunis apkalpojis vairāk nekā 1,7 miljonus zvanu, tālruņa konsultanti snieguši 165 000 psiholoģisko konsultāciju un 515 e-konsultāciju. Tāpat arī Uzticības tālrunis būtiski paplašinājis un dažādojis savus pakalpojumus, padarot iespējas saņemt psiholoģisko atbalstu un palīdzību daudzveidīgākas un arvien pieejamākas.
Oktobra sākumā Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludināja konkursu skolēniem, aicinot veidot radošos darbus – reklāmas projektus Bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa 116111 (Uzticības tālrunis) jaunās aplikācijas popularizēšanai.
Konkursā skolēni bija aicināti veidot reklāmas projektus jaunās Uzticības tālruņa aplikācijas popularizēšanai.
Krāslavas Valsts ģimnāzijas 10.a klases skolnieces Eva Vecele un Laura Mihejeva izveidoja savu projektu. Meitenes nolēma tam izmantot „Draw My Life” stilu un uz papīra grafiski attēloja reklāmu Uzticības tālrunim.
Liels prieks par Evas un Lauras panākumiem, jo viņu iesūtītais konkursa darbs ir uzvarējis, ar ko arī apsveicam!
Jeļena Japiņa,
Krāslavas Valsts ģimnāzijas skolotāja