Jura Rogas foto
Pievienots: 21.04.2023
Veicot regulārus elektrotīkla modernizācijas darbus, katru gadu samazinās AS "Sadales tīkls" elektrotīkla kopējais bojājumu skaits un atslēgumu ilgums, tomēr elektrotīklu pilnībā pasargāt no bojājumiem nav iespējams. Avārijas bojājumus elektrotīklā var radīt nelabvēlīgi laikapstākļi, saskarsme ar dzīvniekiem, arī dažādu saimniecisko darbu veicēju nejauši izraisīti bojājumi. Lai veicinātu efektīvu klienta un uzņēmuma saziņu, iedzīvotāji elektrotīkla bojājumus aicināti pieteikt „Sadales tīkla” tīekļvietnē www.sadalestikls.lv – ar jaunizveidota e-rīka palīdzību.
Poga „Pieteikt bojājumu” atrodama „Sadales tīkla” tīmekļvietnes pirmajā skatā, un to ir iespējams ērti izmantot arī viedtālrunī. Spiežot uz to, klients varēs izvēlēties ziņot par elektroapgādes pārtraukumu, sprieguma svārstībām vai pamanītiem „Sadales tīkla” infrastruktūras bojājumiem. Būtiski, ka bojājuma novēršanas gaitai klients pēcāk varēs sekot līdzi jau pazīstamajā digitālajā kartē šeit (sadaļā „Pieteikumi”) – līdzās adresei būs redzams pieteiktā bojājuma statuss. Proti, klients varēs tikt informēts, kad pieteikums nodots meistariem, redzēt, ka meistari ir ceļā uz bojājuma vietu, ka jau notiek darbi vai pārliecināties, ka darbi ir pabeigti. Statusa informācija atjaunojas ik pēc 15 minūtēm.
Bojājuma pieteikšana un tālāka informācijas koordinēšana notiek 100% automatizēti. Integrācija ar uzņēmuma dispečervadības un citām sistēmām, kā arī digitālo karti nodrošina iespēju sekot bojājuma novēršanas statusam digitālajā kartē 24/7.
„Sadales tīkls” atgādina – ja mājoklī „pazūd” elektrība, pirmais solis, kas jāveic – jāpārbauda īpašuma „drošinātāji" – vai tie nav atslēgušies. Otrs solis – jāievada adrese digitālajā bojājumu kartē, kas atrodama www.sadalestikls.lv – iespējams, šis bojājums jau ir reģistrēts, tad to atkārtoti pieteikt nav nepieciešamības. Ja „drošinātāji” nav atslēgušies un bojājums kartē vēl nav reģistrēts – to var ērti pieteikt, izmantojot jauno e-rīku.
Papildus klients var saņemt operatīvo informāciju par bojājumu viņa īpašumā, reģistrējot savu kontaktinformāciju (mobilā tālruņa numuru vai e-pastu) „Sadales tīkla” klientu portālā e-st.lv – tad e-pasts vai īsziņa tiks saņemta aptuveni 20 minūšu laikā pēc bojājuma fiksēšanas.
Gadījumos, ja nav pieejams interneta savienojums, elektroapgādes pārtraukumu joprojām iespējams reģistrēt, zvanot uz „Sadales tīkla" bojājumu pieteikšanas tālruni 8404. Savukārt gadījumos, ja iedzīvotājs ir kļuvis par aculiecinieku bojājumam, kas var apdraudēt cilvēka dzīvību – piemēram, redzams pārrauts, dzirksteļojošs elektrolīnijas vads u.tml., ir nekavējoties jāsazinās ar glābšanas dienestiem, zvanot 112!
AS „Sadales tīkls”
Novembris - 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | O | T | C | P | S | S |
01 |
02 | 03 | ||||
04 |
05 |
06 |
07 |
08 |
09 | 10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 | 17 |
18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |