Anatola Kauškaļa foto
Pievienots: 21.12.2021
Šī gada oktobrī Krāslavas ģimnāzijas jaunieši piedalījās Labklājības ministrijas rīkotajā hakatonā „Cilvēks, nevis diagnoze”. Hakatonā piedalījās arī vairāku skolu jaunieši no visas Latvijas. Hakatona mērķis bija iepazīstināt jauniešus ar to, kas ir bulings un mobings. Hakatona dalībniekus sadalīja kultūrvēsturisko novadu grupās un deva mēnesi, lai katra komanda sagatavotu prezentāciju par mobingu un bulingu.
Es, Laura Kurpenika, un Kristīne Daļecka bijām Latgales komandā.
Latgales komandā bija arī meitenes no Rudzātiem, Balviem, Preiļiem un Daugavpils. Mūsu tēma bija „Bērni ar funkcionāliem traucējumiem skolā”. Mūsu komanda izveidoja „Zoom» tiešsaistes pasākumu, kurā katra no mums padalījās ar savu pieredzi, pastāstījām par to, kas ir mobings un bulings. Protams, tika uzaicināti arī psihologi no katras skolas, kuri arī sniedza informāciju par savu pieredzi darbā ar tādiem bērniem. Pasākumam tika iesūtīti arī videosveicieni no kāda puiša Andra un LNS prezidenta. Pasākuma noslēgumā katrs dalībnieks uzrakstīja atsauksmes par pasākuma gaitu. Pēc atsauksmēm varēja saprast, ka visiem dalībniekiem ļoti patika sarīkotais pasākums.
Novembra beigās notika Hakatona noslēgums, kurā katra komanda prezentēja savu paveikto darbu. Katra komanda ļoti daudz darba ieguldīja un padarīja. Protams, žēl, ka neieguvām 1. vietu, bet sev pašām mēs bijām uzvarētājas, jo Hakatona sākumā pat nebija domu, ka varētu kaut kas sanākt. Esam priecīgas, ka pieteicāmies Hakatonam, jo uzzinājām ļoti daudz interesanta par mobingu un bulingu, kā arī ieguvām jaunus draugus no citām skolām.
Mūsu Latgales komanda domā turpināt iesākto projektu „Cilvēks, nevis diagnoze”, jo, manuprāt, šī ir lieliska iespēja sniegt informāciju un palīdzību bērniem, kuriem ir funkcionālie traucējumi.
Laura Kurpenika,
Krāslavas ģimnāzijas Skolēnu parlaments
Decembris - 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | O | T | C | P | S | S |
01 | ||||||
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 | 08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 | 15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 |
29 |
30 | 31 |