svētdiena, 22. decembris, 2024Vārda diena: Saulvedis
crest1 crest2

Darbs ar vēstures avotiem

Pieredze ir vislabākais no visiem pierādījumiem /Bēkons F./

Pievienots: 27.04.2022

Šī gada 21.aprīlī notika Krāslavas ģimnāzijas, Valmieras Valsts ģimnāzijas, Jūrmalas Valsts ģimnāzijas un Rēzeknes 1.Valsts ģimnāzijas organizētās „Pieredzes skolas” otrā posma noslēdzošā nodarbība „Sociālās zinības un vēsture”, kurā mūsu skolu pārstāvēja skolotājas Dzintra Rateniece un Inga Skerškāne, prezentējot tēmu „Prasmes – darbs ar vēstures avotiem – pilnveide un metožu daudzveidība”.

Savā stāstījumā skolotājas uzsvēra, ka, organizējot stundas, uzmanība tiek pievērsta starpdisciplinaritātei, skolēnu pašvadītajām mācībām un caurviju prasmju pilnveidei. Skolotājas stāstīja, kā māca skolēniem runāt par faktiem, konkrētām lietām, nevis vispārīgi, par to, ko reāli katrs var izdarīt, kādas ir prioritātes, kāda ir uz nākotni vērsta rīcība.

Prasme mācīties no savas un citu pieredzes ir viena no svarīgām iezīmēm skolas kā mācīšanās organizācijas attīstībai un katra skolotāja profesionālai izaugsmei. Prasmi, kā mācīties no citu pieredzes un sadarbībā rast pamatu kopīgai augšanai un attīstībai, divu gadu garumā apguva ne tikai Krāslavas ģimnāzijas, bet arī visu Krāslavas novada skolu pedagogi, kam bija piedāvāta iespēja piedalīties „Pieredzes skolā”.

Novēlu gūtās idejas, atziņas veiksmīgi iedzīvināt savā ikdienā, tikšanās reizēs saņemto pozitīvo enerģiju saglabāt vismaz līdz mācību gada beigām, lai trešo „Pieredzes skolas” posmu varētu uzsākt vēl aktīvāk, vēl atraktīvāk, vēl interesantāk.

Veiksmīgu mācību gada noslēguma posmu vēlot,

Ilga Stikute,
Krāslavas ģimnāzijas direktora vietniece metodiskajā jomā


Jauna aptauja

Janvāris - 2024
P O T C P S S
01
02
03
04
05
06 07
08
09
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
 
pirmdiena, 01.01.2024
pirmdiena, 08.01.2024
piektdiena, 19.01.2024

Dienas foto

  • Anatola Kauškaļa foto

2015. Copyright © Krāslavas vēstis. All rights reserved.
webbuilding.lv mājas lapu izstrāde