Anatola Kauškaļa foto
Pievienots: 17.11.2022
Katru oktobri pasaulē tiek organizēta kodēšanas nedēļa. Kodēšanas nedēļa ir radošuma kustība, kas, izmantojot tehniskās aktivitātes un programmēšanas iespējas, iemāca sadarboties un risināt problēmas. Galvenā ideja ir parādīt programmēšanas iespējas dažāda vecuma cilvēkiem. Parādīt pēc iespējas vienkāršāk programmēšanas iespējas, kā var realizēt savas idejas un motivēt cilvēkus sadarboties kopā.
Tehnoloģijas nosaka mūsu dzīvi, bet ir svarīgi izlemt, kā un ko no tehnoloģijām mēs lietojam. Mēs varam daudz vairāk nekā dalīties vai spiest „patīk” . Varam arī visdažādākās idejas īstenot, izstrādāt lietas, kas var iepriecināt citus. Tas nav viegli uzrakstīt pašam savu programmu, izveidot savu robotu, bet tas ir aizraujošs, emocijām bagāts izaicinājums. Vai esat gatavi pieņemt izaicinājumu un kļūt par izstrādātājiem?
Arī Krāslavas ģimnāzijā notika vairāki pasākumi „Codeweek” nedēļas ietvaros.
1. klašu skolēni darbojās ar dažādiem dzīvniekiem un noteica, kur gan visi dzīvnieki varētu dzīvot. Bērni mēģināja ar programmu palīdzību atrast dzīvniekiem mājvietas, kas arī lieliski izdevās. 2.b klases skolēni strādāja grupā, atveidojot teiku. Uzdevums bija noklausīties teiku, izveidot visus nepieciešamos tēlus, izveidot kartes un atstāstīt dzirdēto teiku. Un, protams, galvenie varoņi palīdzēja teikas atstāstīšanā. 5.b klases skolēni konstruēja dažādus monstriņus, izmantojot „lego spike” komplektus. Mācījāmies arī sadarboties komandā. Ar 7.klasēm kļuvām par dešifratoriem un mēģinājām atšifrēt tabulā apslēpto dzīvnieku.
„Codeweek” pasākums, katru gadu aizrauj aizvien vairāk dažāda vecuma skolēnus, jo parāda, ka kodēšana nav tikai sauss kods, bet gan radošākais process. Krāslavas ģimnāzijas skolēni ir gatavi programmēšanas izaicinājumam un gatavi radīt paši dažādas aizraujošas un noderīgas lietas!
Daiga Kušnire,
Krāslavas ģimnāzijas datorikas un robotikas skolotāja
Autores foto
Decembris - 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | O | T | C | P | S | S |
01 | ||||||
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 | 08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |