Jura Rogas foto
Pievienots: 28.09.2017
Krāslavas Varavīksnes vidusskolā tiek īstenots jauniešu iniciatīvas projekts „ ESI POZITĪVS! - jaunieši pret agresiju” (klubs „Varavīksne”).
Projekta ietvaros tika iegādāti vairāki „Dusmu kontroles spēles” komplekti, ko izstrādāja psiholoģes Līga Bērziņa un Zane Kronberga (www.uzvediba.lv). Septembrī 10. klases skolēni devās uz Rīgu, lai piedalītos seminārā „Agresijai alternatīva uzvedība bērniem un pusaudžiem ar uzvedības un saskarsmes problēmām”.
Pateicoties psiholoģes Līgas Bērziņas rekomendācijām, vidusskolēni ieguva daudz vērtīgu atziņu.
Jaunieši iepazinās ar dažādām dusmu kontroles stratēģijām.
Evita Stefanoviča: „Mēs apspriedām ļoti aktuālu tēmu – bērnu agresija skolā. Bija ļoti interesanti darboties ar psiholoģi L.Bērziņu. Laiks pagāja nemanot. Ceru, ka tagad mēs varēsim palīdzēt bērniem mācīties kontrolēt savas dusmas.”
Daniels Boželko: „Man patika strādāt ar psiholoģi, jo viņa ļoti labi pamatoja savas domas, uzklausīja mūsu viedokļus un pieņēma tos. Pēc semināra es jutos gandarīts, jo pārliecinājos, ka protu kontrolēt savas emocijas un palīdzēt citiem.”
Karīna Kurica: „Semināra laikā valdīja pozitīva un draudzīga atmosfēra. Man bija ļoti interesanti, jo viss bija saistīts ar skolas dzīvi un skolēnu problēmām.”
Karīna Volkoviča: „Varu apgalvot, ka, darbojoties ar „Dusmu kontroles spēli”, tiešām var palīdzēt bērniem un jauniešiem pārvarēt agresiju.”
Projekts īstenots, pateicoties Krāslavas novada domes finansējumam, kas tika piešķirts jauniešu iniciatīvu projektu konkursa ietvaros.
Izsakām pateicību Līgai Bērziņai par uzaicinājumu uz semināru un noderīgiem padomiem!
Paldies Krāslavas Varavīksnes vidusskolas vadībai par transporta nodrošināšanu braucienam uz semināru Rīgā.
Informāciju sagatavoja Galina Mikulāne, projekta vadītāja
Rakstā izmantoti materiāli no tīmekļa vietnes www.uzvediba.lv
Novembris - 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | O | T | C | P | S | S |
01 |
02 | 03 | ||||
04 |
05 |
06 | 07 |
08 |
09 | 10 |
11 |
12 | 13 |
14 | 15 |
16 | 17 |
18 | 19 |
20 |
21 |
22 |
23 | 24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 | 30 |