Anatola Kauškaļa foto
Pievienots: 19.02.2020
Pēdējo trīs gadu laikā ievērojami audzis tiešsaistē pieteikto apdrošināšanas atlīdzību īpatsvars, un pērn teju 90% klientu veselības atlīdzības pieteikuši online vidē, liecina Latvijas vadošā nedzīvības apdrošinātāja BALTA (PZU grupa) dati. Apdrošināšanas sabiedrība ik dienu apstrādā aptuveni 1000 atlīdzību pieteikumu un, lai vēl vairāk uzlabotu elektroniskās pašapkalpošanās iespējas, nupat laidusi klajā mobilo lietotni ar plašāko funkcionalitāti pašmāju apdrošināšanas tirgū. Jaunā lietotne ievērojami vienkāršos atlīdzību pieteikšanu, kā arī sniegs lietotājiem iespēju savā viedtālrunī vienkopus pārlūkot pieteikumu vēsturi un sekot līdzi atlīdzības izmaksas norisei.
BALTA 2019. gadā kopumā saņēmusi un apstrādājusi teju ceturtdaļmiljonu atlīdzību pieteikumu. Visbiežāk klienti atlīdzības piesaka veselības apdrošināšanā.
“Pērn 88% gadījumu veselības atlīdzības pieteiktas tieši online vidē un divkāršojies arī tur pieteikto atlīdzību skaits citos apdrošināšanas veidos. Tas ir apliecinājums, ka mūsdienu dinamiskajā laikmetā cilvēki novērtē iespēju saņemt pakalpojumus ātri un ērti. Mūsu atbilde uz šo pieprasījumu ir funkcionāli modernākā mobilā lietotne nozarē, kas padarīs atlīdzību pieteikšanu vēl vienkāršāku un pieejamāku,” stāsta BALTA Atlīdzību direktors Ingus Savickis, piebilstot – mobilo lietotni varēs izmantot ne tikai tie, kuri iegādājušies veselības apdrošināšanas polises, bet ikviens esošais un potenciālais BALTA klients jebkuram apdrošināšanas produktam.
Iespēja pieteikt atlīdzību bez autorizācijas
Viena no galvenajām mobilās lietotnes funkcijām ir vienkāršota un ērta veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana jeb čeku iesniegšana, ko iespējams izmantot gan autentificētā, gan neautentificētā režīmā. “Tas nozīmē, ka varam apkalpot faktiski jebkuru klientu – gan nerezidentus, gan klientus, kuriem nav pieejami autentifikācijas risinājumi vai kuri tos neprot izmantot,” šī risinājuma priekšrocību skaidro I. Savickis.
Tāpat jaunā lietotne paredz iespēju pieteikt atlīdzību ne tikai par sevi, bet arī kādu citu personu, piemēram, ģimenes locekli. Tā kā lielākā daļa datu tiek saglabāta lietotnē, atkārtotu atlīdzību pieteikšana ir ļoti vienkārša un ērta.
Autorizēšanās ar Touch ID, Face ID vai paša izveidotu PIN kodu
Uzsākot BALTA lietotnes izmantošanu, klientiem būs jāautorizējas ar savu internetbanku vai eParakstu un jāizveido PIN kods, ko vēlāk iespējams aizstāt ar sejas vai pirkstu nospiedumu atpazīšanu jeb biometrisko autentifikāciju (Touch ID, Face ID), ja lietotāja mobilā iekārta to atbalsta. Lai gan atlīdzības iespējams pieteikt arī bez autentificēšanās, autentificēts lietotājs, ievadot PIN kodu vai veicot biometrisko autentifikāciju, varēs baudīt priekšrocību apskatīt savus pieteikumus un sekot līdzi to statusam, kā arī pārlūkot pieteikumu vēsturi.
“Galvenā BALTA mobilās lietotnes priekšrocība ir tās plašā funkcionalitāte. Lietotnē piedāvājam piekļuvi klienta polisēm, rēķiniem, datiem, atlīdzību lietām un apdrošinātāja sagatavotai personalizētajai informācijai. Klienti var pieteikt atlīdzības ne tikai veselības, bet arī citos apdrošināšanas veidos. Turklāt ikvienam, arī jaunajiem klientiem, būs iespējams iegādāties apdrošināšanas polises, kas padara mobilo lietotni par vienkāršāko, ērtāko un ātrāko veidu, kā izmantot BALTA pašapkalpošanās iespējas,” uzsver Ingus Savickis.
Jauno mobilo lietotni bez maksas iespējams lejuplādēt Google Play un App Store lietotņu veikalos. Vienlaikus apdrošināšanas iegādei, atlīdzību pieteikšanai un konsultācijām BALTA piedāvā filiāļu tīklu ar 42 filiālēm un klientu apkalpošanas punktiem visā Latvijā.
Decembris - 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | O | T | C | P | S | S |
01 | ||||||
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 | 08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 | 15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |