Jura Rogas foto
Pievienots: 06.03.2023
27. februārī Krāslavas novada Centrālajā bibliotēkā „Europe Direct Austrumlatgalē” projekta ietvaros notika seminārs „Digitālais mārketings” (Capacity Lab > Digital Marketing). Semināra mērķis - sniegt zināšanas par digitālā mārketinga priekšrocībām galveno aktivitāšu platformās – e-pasta mārketings, interneta pārlūku mārketings, sociālo tīklu mārketings, mobilo (viedtālruņu) mārketings, lai veicinātu informācijas un pakalpojumu pieejamību ikvienam interesentam.
Pasākumu vadīja:
Jorens Dobkevičs - biedrības „New East” direktors, dažādu kultūras, medijpratības projektu vadītājs Latvijā un citās valstīs, eksperts digitālo rīku un metožu pielietošanā darbā ar jauniešiem,
Alina Hačetlova - kultūras un izglītības programmas kuratore biedrībā „New East, Global Shapers” komandas pārstāve, kas risina vietējas, reģionālas problēmas medijpratībā.
Biedrības „New East” galvenās prioritātes ir jaunās izglītības attīstība un pieejamība Austrumeiropā (un „New East”), sabiedrības līdzdalības veicināšana un pozitīvas pārmaiņas. Projekti, kas apvieno „New East”, tika dibināti 2016. gadā, lai mainītu reģiona kultūras ainavu un fizisko izskatu.
Pasākuma laikā Jorens un Alina pievērsa uzmanību tēmām:
Interesantā un jaukā atmosfērā ātri noritēja teorētiska un praktiska nodarbība:
Paldies vieslektoriem par vērtīgo informāciju un dalīšanos ar pieredzi digitālajā mārketingā!
Ilona Cabule,
Krāslavas novada Centrālās bibliotēkas
sistēmas administratore
Autores foto