Anatola Kauškaļa foto
Šajā sadaļā iesniegtajiem jautājumiem un sagatavotajām atbildēm ir tikai informatīvs raksturs un tiem nav juridiska spēka. Iesniegto jautājumu izskatīšanai nepiemēro Iesniegumu likuma noteikumus. Atbildes sagatavošanas laiks - līdz piecām darbadienām! Saskaņā ar Valsts valodas likumu pašvaldības iestāžu sabiedrības informēšanai paredzētā informācija ir sniedzama tikai valsts valodā, tāpēc jautājumi tiek pieņemti un atbildes sagatavotas tikai latviešu valodā. |
Uzdot savu jautājumu |
Tehnisku iemeslu dēļ, nosūtot jautājumu, parādās kļūdas paziņojums. Lūgums neņemt to vērā, jautājums tiks iesniegts.
Pievienots: 23.12.2020
Kāpēc Krāslavas Maksimā (centrs) ir tik faudz cilvēku? Kad valstī ir ārkārtas situācija un uz vienu pircēju ir noteikts 15m², Maksima ir pilna, apsargu pat sejā nereizi neredzēju, klienti jau elpo pakausī, bet kasieres "izsit" pirkumu pēc pirkuma neskatoties uz to, ka vēl iepriekšējais pircējs vēl nav pametis rindu.. Ja jūsunieteikums būs - zvaniet policijai, tad kā to paveikt ja policija atbrauks labinja pēc 15 min.. Un droši vien 'distanci neievērojošaid cilvēks' jau sen aizies.. Un ko teikt policijai??? Kāpēc apsargd visu laiku sēž savā kamorī?? Lai iet un kontrolē "pielipušās" rindā vecmāmułas. Jo ja pats aizrāfu lai ievēro distanci, tad kasieres smejas, vecmāmułas sāk pierādīt ka viñas ir veselas jo vakar Stałinu redzēja
/ Eduards
Pievienots: 28.12.2020
“Krāslavas Vēstis”: “Personas var ziņot par Covid-19 ierobežojumu pārkāpumiem, zvanot pa tālruni 110. Var arī uzrunāt veikala apsargus vai administrāciju, norādot uz, jūsuprāt, konstatēto pārkāpumu un lūgt to novērst.”
Novembris - 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | O | T | C | P | S | S |
01 |
02 | 03 | ||||
04 |
05 |
06 | 07 |
08 |
09 | 10 |
11 |
12 |
13 |
14 | 15 |
16 | 17 |
18 | 19 |
20 |
21 |
22 |
23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |